FAQ

  • Jak będzie wyglądać współpraca w praktyce?

    Gdy wyrazisz chęć uczestnictwa w Influence Me poprzez zgłoszenie, wyślemy do Ciebie formularz online, w którym między innymi określisz, jakimi formami reklamy na blogu jesteś zainteresowana/y. W przypadku pojawienia się odpowiedniej kampanii, wyślemy do Ciebie wiadomość z jej opisemi oferowanym wynagrodzeniem za Twoją pracę. Na kampanię możesz się zgodzić lub nie - zawsze będzie to propozycja.

  • Z czym się wiąże uczestnictwo w Influence Me? Czy muszę opłacać składki?

    Nie ponosisz żadnych kosztów. Uczestnictwo w Influence Me wiąże się jedynie z otrzymywaniem powiadomień i zaproszeń do kampanii.Po zaakceptowaniu warunków podpiszemy umowę.

  • Marka Influence Me nic mi nie mówi…

    Stoi za nami Grupa Bauer Media – właściciel m.in. największego wydawcy prasy magazynowej w Polsce Wydawnictwa Bauer (czasopisma: Twój Styl, Pani, Well, Oliwia, Show i kilkadziesiąt innych), radia RMF FM, portalu Interia.pl, agregatora blogów kulinarnych durszlak.pl czy agencji interaktywnej SEO/SEM Sunrise System. W naszych projektach współpracujemy z blogerami od kilku lat i mamy za sobą kilkadziesiąt przeprowadzonych kampanii reklamowych z udziałem blogerów.

  • Czy muszę mieć własną firmę, aby dostawać zlecenia?

    Nie jest to konieczne. Możemy podpisać umowę o dzieło. Wszystko odbywa się w sposób legalny. Jeśli masz możliwość – możesz wystawić fakturę.

  • Czy każdy może być w Influence Me?

    Musisz posiadać regularnie prowadzony blog lub kanał społecznościowy (np. kanał Youtube lub profil na Facebooku czy Instagramie). Blogerom oferujemy możliwość podłączenia Google Analytics skąd pobierzemy aktualne statystyki bloga – nie będziesz musiał/a za każdym razem logować się, by je aktualizować. Bieżące statystyki są niezbędne, by dostawać zaproszenia do kampanii.

  • Po co w ogóle zapisywać się do Influence Me, nie możecie mi przesyłać ofert bez zapisywania się?

    Aby zaproponować Ci konkretną ofertę chcemy Cię lepiej poznać. Musimy wiedzieć między innymi jakimi kampaniami jesteś zainteresowany,jakie są Twoje aktualne statystyki oraz mieć oczywiście dokładne dane kontaktowe. Umowę podpiszemy, gdy będziemy mieć dla Ciebie odpowiednią, zaakceptowaną przez Ciebie kampanię pasującą do tematyki Twojego bloga oraz jego odbiorców.

  • Nie jestem pewna/y czy chcę mieć dużo reklam na blogu...

    Sam/a wybierzesz kampanie, które Cię interesują i które będą dla Ciebie satysfakcjonujące. Pamiętaj, że nie wszystkie kampanie będą dotyczyć zamieszczenia czegoś na blogu. Być może otrzymasz propozycję stworzenia przepisu do ulotki czy zaproszenie na warsztaty lub event.Nasza oferta będzie różnorodna.

  • Ile mogę zarobić uczestnicząc w Influence Me?

    Każda kampania będzie wyceniana indywidualnie. Będziemy oferować też współprace barterowe. Nie możemy zagwarantować stałej liczby zleceń, ponieważ to często Klienci będą wybierać blogi do współpracy. Szanse na zlecenia w Influence Me są jednak znacznie większe niż działając w pojedynkę – szczególnie jeśli zaoferujesz atrakcyjne stawki. Oczywiście równocześnie możesz współpracować z firmami bezpośrednio, tak jak do tej pory - nie wymagamy wyłączności.

  • Czy wszyscy blogerzy w Influence Me będą dostawać te same propozycje?

    Nie. To czy bloger otrzyma propozycje, będzie zależało od kilku czynników. Po pierwsze sprawdzimy w formularzu, czy jesteś w ogóle zainteresowany danym rodzajem aktywności. Po drugie Klienci mają własne kryteria wyboru blogów, które musimy uwzględnić. Im większa społeczność Twojego bloga lub kanału, tym większe zainteresowanie reklamodawców.

  • Po co mam podłączać Google Analytics?

    Twoje treści docierają do określonej grupy odbiorców. Musimy wiedzieć jak duża społeczność regularnie czyta Twojego bloga. W działaniach reklamowych najczęściej obowiązują statystyki z ostatniego pełnego miesiąca – podłączenie Google Analytics sprawi, że dane będą cały czas aktualne. Analizujemy UU, PV, średni czas spędzony na stronie oraz demografię.

  • W formularzu mam zaznaczyć interesujące mnie aktywności. Co gdy zmienię zdanie?

    Chcemy, abyś otrzymywał/a jak najbardziej dopasowane do Ciebie oferty współpracy. W każdej chwili możesz zalogować się na swoje kontoi zmienić zdanie – wtedy nic Cię nie ominie.

  • Co jeśli nie zdecyduję się na propozycję kampanii?

    Przed podjęciem decyzji o udziału w kampanii nie jesteś do niczego zobowiązany. Gdy pojawi się inna propozycja, odezwiemy się do Ciebie.

  • A gdy zdecyduję się na udział w konkretnej kampanii?

    To świetnie. Podpiszemy umowę, uwzględniającą prawa i obowiązki obu stron. Za prawidłowo wykonane zlecenie zapłacimy w ciągu 30 dni.

  • Czego oczekujecie ode mnie oprócz odpowiadania na propozycje?

    Tego, co dla większości jest oczywiste: oczekujemy, że blogerzy zrzeszeni na platformie będą profesjonalnie podchodzić do zleceń, które wybiorą.Im wyższa jakość pracy blogerów, tym ciekawsze kampanie możemy zaoferować w przyszłości.

  • Zarejestrowałam/em się już dawno i nie mam żadnych ofert. Dlaczego?

    Aby otrzymywać oferty Twój blog lub kanał musi być atrakcyjny dla reklamodawców. Zadbaj o estetyczny szablon, pracuj nad jakością swoich tekstów oraz zdjęć, regularnie publikuj i zdobywaj czytelników. Być może Twój blog lub kanał jest jeszcze zbyt mały, aby współpracować komercyjnie za wynagrodzeniem? Rozważ wtedy współpracę barterową. W przypadku dużych blogów zaproponuj atrakcyjne stawki – zwiększysz szansena więcej zapytań reklamowych.

Mój potencjał marketingowy jest znacznie większy! Nie tylko robię zdjęcia i filmy – mam szalone pomysły na kampanie!

Napisz do nas o tym! Jeśli Twoje pomysły będą rzeczywiście niebanalne i ciekawe, być może polecimy Twojego bloga Klientom zainteresowanym niestandardową reklamą.